Retningslinjer for bonusprogrammet

Retningslinjer for bonusprogrammet

Medlemskap

Som kunde hos Vesterålens Naturprodukter blir du automatisk
medlem av vårt bonusprogram. Du får bonuspoeng ved kjøp
av utvalgte produkter. Disse bonuspoengene kan du som kunde
med et aktivt abonnement bruke på et utvalg av kosttilskudd
og andre produkter. Abonnementet er personlig og opptjente
bonuspoeng kan ikke benyttes av andre enn deg som kunde.
Ønsker du ikke å være med i bonusprogrammet kan du
kontakte vår kundeservice på telefon eller e-post og melde deg
av

Samle bonuspoeng

Liste over produkter som gir bonuspoeng, samt antall poeng du får per produkt ser du her. Du ser din bonussaldo på din siste
faktura eller ved å kontakte kundeservice.

 

Gyldighetsperiode for bonuspoeng

Ubenyttede bonuspoeng eldre enn 3 år vil slettes. Saldoen oppdateres hver måned.

 


Bruk av bonuspoeng

Kunder med et aktivt abonnement kan benytte opptjente bonuspoeng for å bestille bonusprodukter. Utvalget av bonusprodukter kan variere. Oversikt over dette og hvor mange poeng de krever ser du her. For å bestille et bonusprodukt kontakter du kundeservice på telefon eller via e-post.

Vesterålens Naturprodukter reserverer seg mot at noen produkter kan bli utsolgt og/eller utgå fra sortimentet.

 


Levering av bonusprodukter


Bonusprodukter leveres sammen med din neste ordinære
leveranse fra oss. Hvis du ønsker dine bonusprodukter levert
separat tilkommer porto på forsendelsen.

 


Ved oppsigelse av abonnement


Om du sier opp du ditt abonnement hos oss og har en utestående
bonussaldo vil du beholde medlemsskapet av bonusprogrammet
i 3 år etter oppsigelsen. 60 dager etter oppsigelsen
vil bonussaldoen reduseres til 10.000 poeng. Er saldoen lavere
enn 10.000 poeng ved tidspunktet for oppsigelsen, beholder
du alle dine poeng. Når treårsperioden er utløpt blir saldoen
helt slettet, med mindre du på forhånd har gitt kundeservice
beskjed om at du ønsker å beholde ditt medlemsskap. I så
tilfelle er medlemsskapet gyldig til du selv avslutter det. Hvis
du blir kunde igjen innen din bonussaldo slettes, gjenaktiveres
din konto, og din bonussaldo vil være uforandret..

 


Feil registrering av poeng


Vesterålens Naturprodukter forbeholder seg retten til å
holde tilbake eller slette bonuspoeng som er feilregistrert på
medlemmets konto, samt retten til å redusere bonussaldoen
ved ubetalte fakturaer.

 


Persondata


Vi legger vekt på å beskytte våre kunders personlige
opplysninger og sørge for at all behandling av personopplysninger
skjer i henhold til gjeldende lovgivning. Du kan
lese mer om registrering og behandling av personopplysninger
i vår personvernerklæring her.

 


Generelle vilkår


Vesterålens Naturprodukter forbeholder seg retten til å endre
vilkår også for allerede opptjente bonuspoeng, samt å avvikle
eller erstatte bonusprogrammet med én måneds varsel.
Opplysninger om endringer offentligjøres på vnp.no og kan
også formidles ved henvendelse til kundeservice. Avvikles
bonusprogrammet av lovmessige årsaker, domstolbeslutning
eller grunnet annen type forbud utarbeidet av myndighetene,
kan bonusprogrammet avvikles med øyeblikkelig virkning.
VNP er i tillegg berettiget å sende en servicemelding til deg
per e-post umiddelbart før medlemsskapets opphør 3 år
etter oppsigelse av ditt abonnement. Formålet er å orientere
deg om det forestående opphøret, samt å opplyse om at
medlemsskapet kan forlenges ved å kontakte kundeservice.
VNP har også rett til å overføre sine rettigheter og
forpliktelser overfor medlemmene til en annen juridisk enhet
(selskap), for eksempel i forbindelse med en omlegging av
bonusprogrammet, eller en selskapsmessig reorganisering.
Ved eventuelle tvister vedrørende tolkning av medlemsvilkårene
for VNP bonusprogram gjelder norsk lov.